Annonce
Kampagnen "Flyv Frisk", som Trafikstyrelsen, flyselskaber og fagforeninger er gået sammen om, skal sætte fokus på, hvordan ansatte og arbejdsgivere forebygger fatigue - vedvarende træthed, der er oparbejdet over tid. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Indland

Kampagne skal øge viden om fatigue i luftfartsbranchen

I værste fald kan vedvarende træthed blandt piloter og kabineansatte påvirke luftfartssikkerheden.
Annonce
  • Luftfartsselskabet SAS taber milliardbeløb i ny nedtur
    Kampagnen "Flyv Frisk", som Trafikstyrelsen, flyselskaber og fagforeninger er gået sammen om, skal sætte fokus på, hvordan ansatte og arbejdsgivere forebygger fatigue - vedvarende træthed, der er oparbejdet over tid. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Indland

Fra teaterscenen i USA til badehotel ved Vesterhavet

Annonce
Indland

Robotterne rykker tættere på din hospitalsseng

Annonce
Indland

Superheltesatire vinder pris for årets bedste danske tegneserie

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Indland

Våd start på foråret giver færre ynglende storke i danske reder

Indland

Tre hanløver fra Zoo i København er ankommet til safaripark

Indland

Danmark kan blive EU's grønne bannerfører

Indland

Metroens lukning er den sidste i rækken før udvidelse

Indland

Grønlandske børn får adgang til hjælp over chat

Indland

Vil du grille i pinsen? Brandfolk råder til at passe på med åben ild

Annonce